Tilmeld jer til gratis CAMPS d. 3.- 5. april 2023.

25. feb. 2023

Grundet stor efterspørgsel, har vi valgt at åbne op for tilmelding til CAMPS i april 2023 allerede nu.

Vi giver dig muligheden for at opleve, hvad det vil sige at gå på en kostskole. Derfor tilbyder vi 3 gratis dage med overnatning, mad, undervisning og sociale aktiviteter.

Vi laver det fedeste program til dig, og vores dygtige faglærere vil inspirere dig og dine nye venner.

FOOD GASTRO CAMP er for dig der er glad for madlavning, foodstyling og lækker gastronomi. Du er nysgerrig på at smage og lære nye retter at kende – kort sagt, du er en foodie. På Sorø Fri Fagskole er maden en kæmpe oplevelse. Gennem årene har vi sendt mange elever videre ud i livet med målet om en stor kokkekarriere.

GAME DESIGN CAMP er for dig der synes, at spiludvikling er spændende. På vores Game CAMP skal I arbejde med en professionel game engine kaldet Unity og lære at opbygge et 3D level.  I får et unik indblik i arbejds- gangen i en professionel spilproduktion.

GRAFISK DESIGN CAMP er for dig som er kreativ og kan lide at skabe noget med dine hænder. Lær at tegne og blive inspireret. Få færdigheder inden for blindtegning og logodesign, som du kan tage med videre i din udvikling.

Må skolen tage billeder af deltager til brug på sociale medier

OBS: Deltagelse på vores Camps er først endegyldigt registreret, når du får en bekræftelse fra os.

Grafisk Design Camp
Game Design Camp